Måste vara för att jag är mer lagd för logiskt tänkande som jag har så snäv ekonomi, alltså.Fan jag trodde det räckte med att bara TÄNKA kreativt
Kan man göra något åt det? Annat än lobotomi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste vara för att jag är mer lagd för logiskt tänkande som jag har så snäv ekonomi, alltså.Fan jag trodde det räckte med att bara TÄNKA kreativt
Fan jag trodde det räckte med att bara TÄNKA kreativt
Alltså jag måste köpa nya cykeldäck. Det är billigare och kräver alltså inte lika mycket kreativt tänkande som en pt att få ihop pengar till, så visst borde det vara lättare för en korkad tjockis att börja i den änden? Eller är jag korkad och tänker helt fel nu?!
Åh, yey! Jag tänkte rätt, helt otroligt!Att satsa på nya cykeldäck till nu våren när du redan vet att cykling är en motionsform som passar dig låter extremt logiskt och logiskt är motsatsen till kreativt alltså är det extremt korkat
Med mindre sarkastiska ord: treat yo self!
Behöver du dubbdäck? (Tänker att det kommer ju en vinter till.) I så fall storlek?Åh, yey! Jag tänkte rätt, helt otroligt!
(sitter sjuk och kollar ut på stora delar barmark efter en vinter utan cykel då dubben varit för sliten - alltså jag dööööör måste få cykla typ igår!)
Kommer behöva till nästa säsong ja. Det löser sig till dessBehöver du dubbdäck? (Tänker att det kommer ju en vinter till.) I så fall storlek?
Aha oki, jag har nämligen över.Kommer behöva till nästa säsong ja. Det löser sig till dess
Jag är så jävla trött så jag fattar halv sju ikväll tydligen (bara en sån sak som att jag läste i @lilstar inlägg att mitt resonemang inte var korkat, vad fan ). Men nu hänger jag med!Aha oki, jag har nämligen över.
Oki, hör av dig om du ångar dig . De samlar bara damm i ett förråd, lite onödigt för de är betydligt bättre än ett par Biltema-däck .Jag är så jävla trött så jag fattar halv sju ikväll tydligen (bara en sån sak som att jag läste i @lilstar inlägg att mitt resonemang inte var korkat, vad fan ). Men nu hänger jag med!
Min koll på storlek sträcker sig till "vuxencykel" Ska bli mycket intressant att köpa nya sommardäck i veckan...
Hur som helst, tack, men jag haffar ett par på biltema när det är dags
Släng på de på cykeln hörru Eller ja, inte nu kanske. Dubbdäck vid fel årstid är rätt jobbigt kan meddelasOki, hör av dig om du ångar dig . De samlar bara damm i ett förråd, lite onödigt för de är betydligt bättre än ett par Biltema-däck .
Tyvärr har vi inga cykelvägar här . Så vintertid är det typ livsfarligt, och vägen blir ännu smalare av snövallar. Plus turisttrafik. Är 70 väg men många kör ju betydligt fortare, och finns inte nån vägren .Släng på de på cykeln hörru Eller ja, inte nu kanske. Dubbdäck vid fel årstid är rätt jobbigt kan meddelas
Åh, nä då är det ju lite svårtTyvärr har vi inga cykelvägar här . Så vintertid är det typ livsfarligt, och vägen blir ännu smalare av snövallar. Plus turisttrafik. Är 70 väg men många kör ju betydligt fortare, och finns inte nån vägren .
Tack!Zebran, du är så himla klok nu. Och så är du cool och har humor. Ville bara säga det!
Om du har svårt att få i dig tillräckligt med protein från kosten så kan ett proteintillskott (Som det du visar bild på) vara en idé. Det kommer dock inte vara särskilt mättande i sig och bör inte ersätta kost. VLCD-pulver är utformade så att man ska kunna äta bara det och ändå få i sig allt man behöver, det är inte proteinpulver.Hörrni bukefalister - det här med pulver. VLCD som Naturdiet respektive proteinpulver. Är det någon större skillnad på tex smak och mättnad?
Känner att jag blivit lite dålig på att stoppa i mig mellanmål så jag tänkte köpa hem Naturdiet igen, men såg att stället jag beställer på har billigt proteinpulver och funtar på om det är värt att prova. Tänker på typ sånt som på bilden nu, antar att gainers och sådär ska undvikas?
I see, tack! Har inga problem med protein så och ska inte ersätta kost utan behöver komma igång med att stoppa i mig mellanmål lite oftare bara. Får bli Naturdiet igen dåOm du har svårt att få i dig tillräckligt med protein från kosten så kan ett proteintillskott (Som det du visar bild på) vara en idé. Det kommer dock inte vara särskilt mättande i sig och bör inte ersätta kost. VLCD-pulver är utformade så att man ska kunna äta bara det och ändå få i sig allt man behöver, det är inte proteinpulver.