För en vecka levde Leo, hade bara timmar kvar av sitt liv....
Kan bli så himla arg på åklagaren som dömde honom till böter istället för vård, även poliserna och behandlarna kan inte fatta hur det kommer sig. Brottet i sig var ju rätt grovt och det var så uppenbart att han behövde vård. Har tänkt tanken att OM han fått vård hade han varit i livet idag.
Men så tänker jag att han antagligen hade fortsatt fram tills vården skulle börja, och även om han hade genomgått behandling, hade han då klarat av livet när han kom ut? Hade vi någonsin kunnat fått ro, kunnat lita på honom??
Jag hoppas att han har frid nu, jag tror ju att mitt eget lugn är hans känsla. Så skönt också att höra att även poliserna såg den fina killen, han som aldrig bråkade och alltid erkände direkt
. Även de är tagna av en så onödig död, men livet var nog inte ämnat att bli långt för honom.
Letar fortfarande musik som är RÄTT till begravningen
Vackert men inte för sorgligt....
Broder 2 med Kapten röd lyssnade han visst mycket på sista tiden, och den känns bra. Ska dock höra med fler av hans vänner.
Du vet väl att du är värdefull blir nog ingångsmusik, Forgiven , och så funderar jag på My heart will go on som avslut. Ska dock rådgöra med pappan...
Fick även tips igår om att healing kan vara stor hjälp, ska kolla upp det. Känner mig inte stark på något vis, men gråter ändå inte mycket? Mitt sätt att sörja tror jag är att ordna allt så bra som möjligt nu, att skapa ordning i Leos kaos....
Vila i frid min Älskade Vän