Ser framför mig hur @cirkus mamma får ett fint kuvert... med EN biobiljett i.Det brukar inte vara problem med någon form av kompensation, det är väl möjligen nivån som kan vara tveksam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser framför mig hur @cirkus mamma får ett fint kuvert... med EN biobiljett i.Det brukar inte vara problem med någon form av kompensation, det är väl möjligen nivån som kan vara tveksam.
Ser framför mig hur @cirkus mamma får ett fint kuvert... med EN biobiljett i.
Såg inslaget om henne. Utöver att jag fascineras över endel kommentarer, så är det förhoppningsvis inga problem att få ut ersättning. Även om dörrarna inte visar på nått fel nu, så vet vi alla som håller på med fordon att det inte betyder att det inte har hänt. Så jag håller tummarna för er!
Edit. När sånt här händer är det väldigt viktigt att försöka få vittnesuppgifter. Inte det första man tänker på såklart, men försök i alla fall. Film finns oftast, men den spelas över efter 72 h och kräver polisanmälan för att fås tillgång till.
Det är lika illa om det INTE var fel på dörrarna skulle jag säga. För om det funkar så att dörrarna är så hårda att de kan slå av benet på en iofs benskör gamling så är det farligt
Det är lika illa om det INTE var fel på dörrarna skulle jag säga. För om det funkar så att dörrarna är så hårda att de kan slå av benet på en iofs benskör gamling så är det farligt