Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som privatperson, ryttare och hästägare, har jag ALLTID varit vidsynt och vågat plocka russin ur kakan inom ALLA inriktningar och blir beklämd över att det är sån rasism här på bukefalos.
Jag är ledsen, men då det inte går att föra en ordentlig diskussion utifrån ämnen som läggs, utan att det ska hackas på andra ridinriktningar än de man själv tillber som den enda allenarådande och att man inga andra ridgudar få ha vid sidan om, så låser jag denna tråd.
Hästhantering
Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Hästnyheter Minskade kostnader för att börja tävla och enklare för föreningar att arrangera tävling. Det är några av nyheterna som Tävlingssektionen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.