Åter om "back on track" paddarna

P

Pieces_

Hej allihopa.

Har nu fått hem mina första back on track paddar.
men blev så grymt besviken att det står att knäskydden ska ha kommit ut förra hösten; men nu säger dem att de kommer om 1-2 månader.
Jag ville ha dem nu, nu nu nu. har inte tid o vänta :cry:

Någon som vet hur detta ligger till? FINNS dem ute eller inte?
inte därifrån jag köpte paddarna iaf tydligen, men ngn annan som HAR knäskyddet back on track för häst?

/ Pieces och rockyn*

Sv: Åter om "back on track" paddarna

Just knäskydd till häst har jag aldrig köpt, men jag vet att ibland kan de ha lång leveranstid. Det pga att de säljer mkt.

Jag har precis skickat tillbaka ett knäskydd i storlek medium (felleverans). Om du snor dig på kanske du kan nypa det! ;)

som någon skrev så kan det vara lång leveranstid på vissa varor pga att de säljer fortare än de hinner tillverka dem.
just nu är det bara sommartäcket som måste beställas i förväg. allt annat finns på lager. om inte hos din återförsäljare så hos importören/tillverkaren.
(OBS! datum för inlägget :) kan inte garantera något för i morgon)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska börja ha back on track stallbandage på nätterna på min häst. Men har inte hunnit köpa än. Jag har back on track paddar som...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: LilaTiger
·
Utrustning Hej, I julas köpte jag en back on track hjälm eq3 med samhetsfinish eftersom jag började rida unghäst I samma veva och då ville ha något...
Svar
4
· Visningar
1 493
Senast: Marvin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 412
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 690
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna