Humelibumlan
Trådstartare
Min ena hund (6år) har pga. av en incident där blixten slog ner i stallet och vi alla skrek till högt, blivit åskrädd över en dag... han har aldrig brytt sig om åska tidigare och min äldre hund är fortfarande totalt berörd.. Varken jag eller sambon är heller rädda :smirk:
Kan detta "botas" på ett snabbt och enkelt sätt?
Jag uppskattar inte en darrande o pipande hund på 30 kg på magen 6 på morgonen när det råkar åska
Hunden är ofta ganska osäker och kan från en dag till en annan vara rädd för olika saker, något som kan komma oförklarigt och plötslig och svårt att jobba bort... men kan på en dag vara "botat" av sig självt... Ganska snurrig hund, som inte har "alla hemma" oftast :smirk:
Kan detta "botas" på ett snabbt och enkelt sätt?
Jag uppskattar inte en darrande o pipande hund på 30 kg på magen 6 på morgonen när det råkar åska
Hunden är ofta ganska osäker och kan från en dag till en annan vara rädd för olika saker, något som kan komma oförklarigt och plötslig och svårt att jobba bort... men kan på en dag vara "botat" av sig självt... Ganska snurrig hund, som inte har "alla hemma" oftast :smirk: