Åsbo-tävlingen 23-25 sep

B

Blicken

Någon som ska dit? Ska nog dit en sväng på lördagen. :bump:

Är ju maratonen då. Första start är kl. 10 är det ponny eller häst som börjar och hur lång tid kan man räkna innan 1:a ekipage är i hinderna?

Sv: Åsbo-tävlingen 23-25 sep

Vi ska dit och titta. Miamiamia ska tävla, så vi får väl heja på henne!!
Man kan nog räkna ca 1 timme från start till första hindret, tror jag iallafall.

Jag tävlar svårklassen där i helgen!
Det är säkert ponny först. Tror inte det var så många ponnyer enbet häst svårklass var nog störst och sen var svårklass par ganska stor klass. Första är nog i hindrena ca 10.45-11.00.
Håll utkick efter min fina häst brun med bläs och långa vita strumpor! Vi kör fortfarande försiktigt i maraton då det är hans första säsong. Nej nu skall jag slänga in det sista i lastbilen så vi kan åka 04.00 i morgon bitti!
/M

Jag måste hålla med dig om att din häst är fin. Såg er på SM och han är väldigt snygg, men han såg lite spänd ut i precisionen, men det får man väl vara när man tävlar första säsongen. Vi ska heja lite på dig, annars är det Åsbo-ekipagen som ligger mig närmast hjärtat ;)

miamiamia:
Har för mig att jag läst i något inlägg här att det är en Gelderländare, är han det?

Jag väntar med spänning på att min morfars gelderland-sto ska komma från belgien, ikväll eller i morgon!
Var i belgien i lördags, hos Henk van der Viel (stavning???) och Karin och tittade på henne och bestämde oss för att hon skulle bli vår :bump:

1:a hand ska det vara morfars körhäst men är jag snäll får jag nog också köra henne.

åh,jag vill också åka dit. har inte sett en körhäst sen SM ju. börjar få abstinens. men jag har en massa obligatoriska föreläsningar på fredag så jag får väl stanna hemma. hade annars lite planer på att åka dit. får hoppas att ni andra får kul istället och önska lycka till Maria o Macho.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka