ÅS friad i HovR

Svartfot

Trådstartare
HovR finner det inte ställt bortom rimlig tvivel att ÅS uppmanat sina anställda att använda elpåfösare och friar därför ÅS.

Senast ändrad:
Sv: ÅS friad i HovR

Pratade lite med svanen idag han var mycket glad. Kanske dom gick lite på att de som sett det hela HGE och PM inte direkt är trovärdiga eftersom de båda har personliga vendettor mot ÅS...

Väldigt vad med förkortningar det var här. :p

Vittnena var väl inte tillräckligt med bevis, de hade ju inga andra bevis så.

Väldigt vad med förkortningar det var här. :p

Vittnena var väl inte tillräckligt med bevis, de hade ju inga andra bevis så.

HGE = Hans G Eriksson PM = Paw Mahony :D ÅS = Åke Svanstedt om nu någon undrade :angel::bump::banana:

Vittnena hade ju inte kunnat se något från den plats de sagt sig stå på så det var nog bland annat därför med ;)

Fast att bli friad är ju inte detsamma som att vara bevisligen oskyldig?
Dock lägger jag ingen som helst dömmande i det hela då jag inte har en susning om vad som är sant eller inte..;) Jag var ju inte där.

Håller med, bara för att de inte blir fällda betyder det inte att de är oskyldiga.

Förstår inte hur någon kan använda sådana metoder. Även om det inte har hänt i det här fallet så måste det finnas travfolk som gör det (annars skulle väl inte ryktet gå?). Blir så ledsen när man behandlar kännande varelser på det sättet.

kl
Jag är besviken! Var övertygad om att de skulle bli fällda alla tre.
Vendetta eller inte, jag tror man måste vara bra råbarkad för att ljuga i rätten för att man vill jävlas.
gulan

Tidigare inlägg försvann konstigt nog men de inblandade har ljugit enligt HovR. Då båda nyckelvittnen har persoliga vendettor på ÅS och vill hämnas. Särkilt den ena :angel::angel::angel:

Tidigare inlägg försvann konstigt nog men de inblandade har ljugit enligt HovR. Då båda nyckelvittnen har persoliga vendettor på ÅS och vill hämnas. Särkilt den ena :angel::angel::angel:
Jag tror inte att hovrätten påstår att vittnena ljuger, bara att det inte finns tillräckliga bevis för att de talar sanning. Allt är inte svart eller vitt, mer än själva utslaget.

Hårddraget, så kan hovrätten med 99% sannolikhet finna det troligt att det hänt. Däremot om 1% saknas, så kan det aldrig ställas "bortom allt tvivel"...

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 189
Senast: MML
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 306
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 605
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Kanske lite off-topic, men den här tråden tillsammans med alla rasvalstrådar och ovanliga-raser-tråden har fått mig att fundera över vad...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
22 022
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar