Arvet fråm rosemond hill

Sv: Arvet fråm rosemond hill

nää, det var en ny kille som stod vid det "andra" stallet, men han försvann sen. Har kollat vid vita huset förut men jag kan kolla igen. I dagboken står inget förutom att nån mr wallaby lr vad det var hade snott huset eller så, och att hon tyckte melissa blivit lite snällare. Hehe, det här spelet är ju krångligt!
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Jaa, jag har gjort alla banor, hästarna är färdigskötta, jag har kollat på vinden och fått två telefonsamtal, en var en intervju och en var från hennes syster som skulle komma och mocka(det var då jag trodde jag såg nån i stallet men jag kanske såg fel). Systern verkade inte ha kommit iaf. Jag har pratat med Melissa, John och den där killen Michael elr vad han heter. John antingen visslar eller säger saker som att "Mr Willoby(?) kommer snart och jag har massor att göra", eller att han tycker att träningen gick bra etc. Jag har hittat Melissas brodd, gett den till henne, sopat stallgången åt John och så. Vet inte vad jag ska göra mer:confused:
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

okej nu har det hänt nåt!! 8)

jag gick till andra hagen, den som inte används, och där var en planka lös. Så jag tryckte på den och då kom John o ba tack och det var alltså en händelse. Så nu väntar jag på en hemlighet som tydligen måste göras för när jag trycker på tab (eller paragrafknappen) så står det att jag har gjort 2/3 händelser eller hemligheter, och så stod det innan plankgrejen också. Nåt som däremot hänt är att det står antal gjorda händelser/hemligheter 10/24. Förut stod det 9/24... :p
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Hej! Jo, som vissa sakt "buggar" det endel. Men! Det går att ordna! Gå in på spelets hemsida, adressen står på baksidan av fodralet längst ner. gå in på hemsidan. Sedan klickar du dig vidare till "Arvet från rosemond hill" och sedan någonstands därikring ska det stå om detta fenomen och en länk för att ladda ner något som får spelet att funka korrekt. Äpplet kan ha något med detta att göra men när jag ger äpple brukar jag hålla in 2 eller 3 tangenter (jag minns icke vilka för det var ungefär 2 år sedan jag spelade!) men det är inte något med mellanslag utan något i stil med de ovan under och brevid "caps lock" tangenten om du har Windows XP. Mer om detta står även på hemsidan och hur man ser stamtavla mm har med de nära "caps lock" att göra. Till er som säger att spelet är fullt med buggar så nej, spelen testas såfort de är klara och säljs inte om det finns bugg. I detta fall ordnas ju det genom att ladda ner filen på hemsidan. / Muska ;) :banana: xpxp
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

hahaha, det minns jag oxå!! :D O det är ändå typ 5 år sen jag spelade det sist....
Jag minns att jag hade stora problem varje gång man skulle hoppa en vanlig bana, det gick liksom inte att styra hästen rakt på hindret utan jag fick hålla på o backa o trixa för att vi skulle komma rätt.... :angel:
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Är det inte på bana tre som ett helt gäng står samlade vid en liten lada? om inte: gå till det stora vita huset, där kommer du nog finna en nyckel i en trappa och då kan du gå in och läsa mer om myten.

det går inte att ta nyckeln fören efter tredje tävlingen och skattjakten är mellan tävling tre och fyra, jag har också fastnat har klarat ut det förut men det var länge sedan och nu kommer jag inte ihåg hur man gör:( :crazy:
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Skriver i denna tråd me o hoppas att nån läser detta efter alla dess år...

Jag har fatsnat på bana tre de fattas en hemligehet men gjort allt melissa o John bett mig om svarat i telefonen 2 ggr. Hittat en knippe med morötter hästarnas status e på 100! (Alltså den man ser hela tiden) men jag kommer inte vidare:confused: Jag ska tävla Western championship men kommer inte dit...Den som har en aning. Skriv allt som jag kan tänkas ha glömt om de inte e nån som vet på rak arm vad jag ska hitta för hemlighet. Kan de ha nåt me salvan o göra?
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Trycker du på knappen ovanför caps lock så får du upp listan på vad som måste göras innan tävlingen! :)
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Jo jag vet men jag hae gjort allt utom o hittat en hemlighet. Förra gången jag kom vidare så hade jag inte hittat sista hemligheten. Så jag tror jag behöver komma upp i 95 me hälsotillståndet för alla hästar (i den lilla cirkeln högst upp till höger) innan jag svarar i telefonen o kommer vidare. Men saken e den att jag bara kommer upp i 91...Så jag kämpar på när jag har tid.
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Westerntävling i Arvet från Rosemond hill? Där var det ju bara terrängritt, distans/ kondition och banhoppning.
Men som många har skrivit det var oerhört noga vad jag minns att man stod på rätt sida osv
Vad jag minns när det gällde hoppningen så var man tvungen att ladda ganska ordentligt över hindrena med god fart osv. Många hästspel är så men en del där krävs det att man är lite mer nogrann osv i anridningen. Det krävs att klura lite.
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

hur får man hästen att galoppera???? ååh irriterande till max, spelet verkade jättekul, och sen kan jag inte få den att hoppa för att den inte ens galopperar!


tacksam för svar!
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

hur får man hästen att galoppera???? ååh irriterande till max, spelet verkade jättekul, och sen kan jag inte få den att hoppa för att den inte ens galopperar!


tacksam för svar!


Håll upp uppåtpilen ett tag, alt. tryck som fan på den ;)

*kl*
Installerade åter AFRH i förrgår och kanske har fel inställningar. Men när det kommer upp brev eller något så blir rutan klippt. Man ser bara ikonen men inget mer, man ser heller inte resultatlistorna efter tävlingar. Någon som vet hur man ska göra?
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

ja alltså jag är ju tydligen inte den enda som har problem att komma till Western Championships! Jag har 3 hästar. Jag gör det dem vill att jag ska göra och mätaren kom upp till 82. Ingen häst ville bli riden men jag red ändå, red då alla banorna och mätaren kom upp i 93. Fortsatte göra det hästarna ville men ingenting hände på mätaren. Har läst att man ska vänta med att svara i telefonen så det gjorde jag fram tills dess. Svarade i telefonen och på frågorna (spelar det någon roll vilket svar man tar??!) mätaren hamnade då på 96 och sen svarade jag igen och sa att hennes syster fick komma å mocka och mätaren gick då upp i 100! Men fortfarande inget brev i brevlådan! :o Det står att det fattas en hemlighet.. Jag har sopat stallgången och gett brodden till Melissa men inget mer händer. John ber mig inte om något, inte Melissa heller.

jag har helt enkelt kört fast så om det är någon som vet hur jag ska bära mig åt så säg till! :)
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

hej!

läste att du hade problem med spelet arvet från rosemond hill. kom du någonsin vidare till western championships? jag kommer nämligen inte dit och jag vet inte alls hur jag ska bära mig åt. :(

tacksam om du minns hur du gjorde. :)
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

hej!

läste att du hade problem med spelet arvet från rosemond hill. kom du någonsin vidare till western championships? jag kommer nämligen inte dit och jag vet inte alls hur jag ska bära mig åt. :(

tacksam om du minns hur du gjorde. :)

Hittat pappret på vinden?
Hittat salvorna i skåpet vid maten?
Hittat lyckoskon i ena boxen?
 

Liknande trådar

Tjatter Hej buke! Jag har återupptäckt mitt gamla Arvet från Rosemond Hill-spel från 97- och jag ser ut såhär när jag spelar: :love: Men...
Svar
1
· Visningar
1 418
Senast: Andromedae
·
T
IT & mobiler Hej! Jag spelade Arvet från Rosemond Hill för väldigt länge sen, (världens bästa hästspel måste jag tillägga) och nu har jag fått låten...
Svar
8
· Visningar
3 863
Z
  • Låst
IT & mobiler Hej. Jag håller på och spelar Arvet från Rosemond Hill. Men när jag har gjort första banan på andra spelet så stängs spelet bara av och...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: Tjôta
·
B
Fritid Rosemond Hill Jag har precis börjat spela det spelet, och jag undrar hur i hela friden man ger hästen ett äpple? Jag har prövat det...
2 3
Svar
47
· Visningar
23 497
Senast: Destiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp