Arvet fråm rosemond hill

astronaut

Trådstartare
Spelade det lite smått när jag var yngre och hittade spelet för ett billigt pris häromdagen. Gillade det då så jag tänkte att jag köper det. Nu ville hästen ha ett äpple och jag trycker på "Q" där det står att jag har äpplen, men hur jag än försöker så kan jag inte ge hästen ett äpple, enligt "manualen" står det att man ger med "mellanslag" men det funkar inte, är det någon härinne som vet hur man ger hästen ett äpple? :confused:
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

jag tror att detta spel är fullt med buggar
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Menas med?
Så man kan alltså inte ge hästen äpplet som den sitter och klagar över att den inte kan få? :angel:
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Sådane spel brukar inte vara så nogrant gjorde så det kan upstå fel som gör att du inte kan ge den äpplet... sedan är det spelet normalt väldigt krångligt att göra skaer med
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Det spelet är extremt buggigt, ja, men att ge äpplen brukar inte vara några problem så sett. Kruxet är som sagt bara att se till att man hamnar i rätt läge framför hästen, så att hästen börjar blinka.
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

kl

Är det ngn mer än jag som har problem med mockningen?

Även om jag har mockat, så visar det att uppgiften inte gjord.
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Oooh jag älskar det där spelet :banana::p

Men mitt spel var det nått fel på, för det hängde sig alltid innan man hittade den sista ledtråden lr vad det var..

Lycka till Carat, hoppas dina kuser får sina äpplen :p
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

*kl*
Vad trycker man på för att se på hästarnas stamtavlor m.m? Det står att det är Tilde/paragraftagenten men min syster sa ngt om Alt+gr och ngn knapp, tryckte på alla jag vågade slutade med att skärmen blev upponer :angel:

zemra: Du får komma hem till mig och spela om du vill :D Ta gärna med dig hmm, ja.. minns inte vad din kille heter så kan han få träffa min kompis man ;)
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Jag kommer inte ihåg exakt vilken knapp som är vilken just nu, men någonting är det man ser med Tab-tangenten. Antingen info om hästen eller info om tävling, träning m.m.
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Jo, men man ser ju bara tävlingar, tjänster, vad man mer ska göra. vad jag minns nu
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Man får försöka igen och igen. Så var det för mig första gångerna, sedan funkade det.
Hade också mockningsproblemet men de tfixade sig okcså.
Men just nu har jag problem med att jag inte klarar westerntävlningen för att hästen vägra hoppa.
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

hästen måste vara i boxen när du mockar, och du måste tömma skottkärran
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

prova knappen ovanför tab (dvs den med paragrafen), eftersom du skrev paragraftangenten.
eller så var det shift+tab eller nåt sånt.
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

jaa har börjat spela nu igen...alltså jag har gjort två tävlingar, men för att komma vidare till nästa tävling (western nånting) måste jag göra en till händelse/hemlighet, men det händer ju ingenting!! Mätaren står på 90, hästarna är glada å nöjda och den där killen går bara runt o visslar..Annies syster ringde och sa att hon skulle komma och mocka, sen skymtade jag någon men inget har hänt sen dess! Vad göra? :confused:
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

Har du gjort allt? Har du pratat med den där killen som går runt? Var du med i skattjakten?
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

vilken skattjakt? :o Får man typ brev om det? Killen som hon "gillar" som går runt bara typ säger att vädret är fint ellr så visslar han... :/
 
Sv: Arvet fråm rosemond hill

vilken skattjakt? :o Får man typ brev om det? Killen som hon "gillar" som går runt bara typ säger att vädret är fint ellr så visslar han... :/

Är det inte på bana tre som ett helt gäng står samlade vid en liten lada? om inte: gå till det stora vita huset, där kommer du nog finna en nyckel i en trappa och då kan du gå in och läsa mer om myten.
 

Liknande trådar

Tjatter Hej buke! Jag har återupptäckt mitt gamla Arvet från Rosemond Hill-spel från 97- och jag ser ut såhär när jag spelar: :love: Men...
Svar
1
· Visningar
1 418
Senast: Andromedae
·
T
IT & mobiler Hej! Jag spelade Arvet från Rosemond Hill för väldigt länge sen, (världens bästa hästspel måste jag tillägga) och nu har jag fått låten...
Svar
8
· Visningar
3 863
Z
  • Låst
IT & mobiler Hej. Jag håller på och spelar Arvet från Rosemond Hill. Men när jag har gjort första banan på andra spelet så stängs spelet bara av och...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: Tjôta
·
B
Fritid Rosemond Hill Jag har precis börjat spela det spelet, och jag undrar hur i hela friden man ger hästen ett äpple? Jag har prövat det...
2 3
Svar
47
· Visningar
23 497
Senast: Destiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp