Sv: Artikeldiskussion!
Vaddå BARA STÅR PÅ ETT BEN HELA TIDEN - som att hon skulle mena att hästen hoppar fram på ett ben eller?
Nu läser du artikeln som F-n läser Bibeln.
Tittade du på bildsekvensen jag länkade till? Där ser man tydligt att hästen har ALL vikt på ett ben i taget. Precis som hon beskrev.
Detta var en av dina grunder för att idiotförklara människan, dvs att hon "inte vet hur en häst rör sig". Men hon hade alltså rätt, har du förstått det nu?
ALLA: JA jag vet och ser hur hästarna rör benen i galopp. men som några andra få jag uppfattningen att hon menar att det ENDAST står på ett ben i taget. Som har ALL vikt. Hon sriver att det blir extrem belastning då. Men att de sätter ner ett ben i taget, i och med att det blir en fyrtakt i fyrsprång är inte samma sak som att de BARA STÅR PÅ ETT BEN HELA TIDEN
Vaddå BARA STÅR PÅ ETT BEN HELA TIDEN - som att hon skulle mena att hästen hoppar fram på ett ben eller?
Nu läser du artikeln som F-n läser Bibeln.
Tittade du på bildsekvensen jag länkade till? Där ser man tydligt att hästen har ALL vikt på ett ben i taget. Precis som hon beskrev.
Detta var en av dina grunder för att idiotförklara människan, dvs att hon "inte vet hur en häst rör sig". Men hon hade alltså rätt, har du förstått det nu?