• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Peregrin
  • Startdatum Startdatum
P

Peregrin

På Onsdag, gör vår stjärna årsdebut efter några månaders vintervila :bump: Gissa någon som kommer ha nerbitna naglar....av spänning.
Håll tummarna för oss, alla travfantaster.

:banana:

:bump: Klart att vi håller tummarna , men vad heter pållen då ??? :bump:

Pållen heter Lascaux :D Egen uppfödning, mamman var oxå en "stjärna"...iofs är väl alla våra hästar "stjärnor" i våra ögon... :love:

lycka till!
Läste om pållen er på travnet för nån dag sen! hoppas segersviten håller i sig!

Japp, det blir på Valla....DD-2, spår 11, men han har ju vunnit från den positionen förut, så vi hoppas... :D

Det hoppas vi också, var därför han fick lång vintervila fastän han var/är fräsch. Han har visserligen tränats som vanligt, men sluppit snabbjobb och bara konditionstränats. Enl. Jorma, är han fräschare än någonsin. man det är ju inte säkert att det räcker till på onsdag, är ju så många andra faktorer som spelar in...

Gud vad alla har fina hästar*avundsjuk*.Klart vi håller tummarna att det går bra på onsdag. Kör så det ryker...
mvh jesse

Finns många fina hästar, men visst är det extra kul när det går bra för någon :bump: Trav är en dyr sport, så lite utdelning på satsade pengar sitter alltid fint.

:bow:

Asch...klart han fixar det :rofl: :rofl:
Min guldklimp får ALDRIG stryk på förhand :D
Tänk när vi mötte Big Alex som skulle vara oslagbar...det var 2 hästar sista 1000 min o Alex......12,5 sista 1000 om min behövde inte ens ha framvikt spö :love: :love:...dom andra har väl inte kommit i mål än :rofl: :rofl:

Dom loppen lever man på ett bra tag :love:

Aaah, vad spännande....Läge för hjärtattack sådana ögonblick :bump: :bump:

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Nova123
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 697
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 533
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38