Armens draglinor - vart köpa?

K

kavi_77

Hallå! Jag undrar var man kan få tag på armens draglinor, gärna där det går att beställa på postorder:D
TPFH:bump:

Sv: Armens draglinor - vart köpa?

Jag skulle tro att Börje (från Floby) kommer till Grevagården på lördag, om det är så att du skulle ha vägarna förbi där när det är hingstpremieringar (kallblod).

Lotta

Sv: Armens draglinor - vart köpa?

Okey, tack! Har mailat dom å frågat nu!
Hade bara inte Grevagården legat så himla ocentralt så hade jag svängt förbi:rofl: Bor tyvärr alldeles för nära finska gränsen för att ha vägarna förbi, skit också;)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
221
Senast: zassoo
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
606
Senast: MiaMia
·
Mat Tänkte ge mig på att testa nävgröt, Mårbackakaka, osv och behöver då skrädmjöl. Lokala Willys har ett stort antal olika mjölsorter, men...
Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: Lenita
·
Hemmet Jag måste inse att jag har ett råttproblem. Förra året fick jag av grannen som är storbonde så han får köpa andra grejer än mig, men nu...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 698
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka