Arkiveras debattartiklar i lokaltidningen?

Monkie

Trådstartare
Jag ska ringa imorgon, men för att få en god natts sömn hade det varit skönt med ett lugnande svar. Lamineringsmaskinen åt upp en ca fem år gammal debattartikel som jag fått i uppgift att laminera. Klantigt nog kopierade jag den inte innnan 🙀
 
Jag ska ringa imorgon, men för att få en god natts sömn hade det varit skönt med ett lugnande svar. Lamineringsmaskinen åt upp en ca fem år gammal debattartikel som jag fått i uppgift att laminera. Klantigt nog kopierade jag den inte innnan 🙀
Tidningarna brukar ha arkiv med alla sina tidningar så det borde inte vara något problem, du kanske till och med kan få den som pdf. År och nummer brukar underlätta!
 
Uppdaterar imorgon! Sökte där nu men hittade inget tyvärr.
Är det en lokaltidning så kan den finnas på kommunbiblioteket.
Tror att man vid behov kan beställa en papperskopia från KB via dem. De har mer än vad som finns skannat.
Det svåra är nog om du inte vet när den är publicerad.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 080
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 879
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
23 120
Senast: Petruska
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp