Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sidvärtes tränar vi med, hon har väldigt lätt för att flytta och tycker det är kul så hon flyttar gärna in bakdelen om jag råkar sätta skänkeln felIgår skrittade vi ut med husse på Prinsen, det är bra för hon såsar inte då men det blir ju bara skritt.
Böjde lite "på manken" och lite sidvärts.
ser ju jätte trevligt ut!!Jag är fortfarande glad efter torsdagens pass på @lil-sis fina ponny. Så här såg det ut under 22 sekunder av det passet...
Hon har blivit stadigare, förstår vad jag menar för det mesta och har också börjat förstå att jag är snällare när hon bara tuffar på än när hon bråkar. Klarar vi inte 60 % i en LB innan september ska jag sluta rida.
Så blank hon är!Idag flyttade jag över Ida från grushagen till gräshage. Är väl lite väl tidigt i och med att hon fortfarande är konvalescent men jag har en tanke om att gräset ska hålla henne lite sysselsatt. Sedan är det betessläpp om en månad och jag vill att hon ligger lite i fas med gräsätandet tills dess (räknar kallt med att hon ska få komma ut till kompisarna om en månad).
Hon drog ett par repor för att fira men övergick sen till att rulla sig och äta, så tror att det kommer gå bra -och om hon inte tänker hålla sig lugn åker hon tillbaka upp i grusrutan eller så får jag gå ner och stängsla av en del av hagen. Sen, hon brallar ju runt i grusrutan med men där är det mindre yta och blir mer tvära kast så...
Och det blir inte så mkt träning däremellan för oss. Vi tränar på att tävla då i stället. Sen får hon smälta allt under sommaren.. Frågan är bara hur jag ska hinna med min 07:a..Den stackars ponnyn och piloten kommer preliminärt tävla
LB 28/5
LB för ungponnyer 31/5
LB 6/6
LB 12/6
LB för ungponnyer 15/6
LB 26/6
Säger hon ifrån backar vi av förstås.