Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. 31 år blev min gammelmanOj då blev den gammal.....
Oj är det sant.....Ja. 31 år blev min gammelman
Ja. Han var kallblodstravare.Oj är det sant.....
Trodde du hade skrivit fel, sorry!
Har han inte blivit mycket ljusare? Kan inte minnas att manen var så svart mot halsen
En grå yngling är seg som en kola och trotsig som en tjurig unge
Har han inte blivit mycket ljusare? Kan inte minnas att manen var så svart mot halsen
Ingen förändring i igångsättningen? Rakt spår?Återbesök idag. Rörelsekontroll inkl böjprov UA. Ultraljud nästan UA, gaffelbandets infästning är inte helt snyggt ännu men bättre.
Fortsatt igångsättning och nytt återbesök om åtta veckor.
Ingen förändring i igångsättningen? Rakt spår?
Hoppas verkligen det är fullt läkt om 8 veckor då har själv varit nojjig med att rida N på böjda spår i med vi skulle ta det lugnt med det i början. Ridit kanske två gånger i veckan typ 15-20min per gång. I tisdags tvingade jag mig att ta i och då blev det 30minAlla gångarter rakt fram. Stora böjda spår i skritt i två veckor, sedan stora böjda spår i trav i två veckor och sedan stora böjda spår i galopp i två veckor. 2-3 pass böjda spår per vecka.
Tanken är att jag fortsätter rida rakt fram hemma och piloten får ta de böjda spår som blir när hon rider Ponny rörde sig bättre på mjukt underlag.
Hoppas verkligen det är fullt läkt om 8 veckor då har själv varit nojjig med att rida N på böjda spår i med vi skulle ta det lugnt med det i början. Ridit kanske två gånger i veckan typ 15-20min per gång. I tisdags tvingade jag mig att ta i och då blev det 30min