Hoppade en pay and jump idag, 40 & 50cm. Ponnyn orolig och stimmig på framridningen men rätt hanterbar efter de första minuterna. Rädd inne på banan första rundan men vi tar oss över i trav. Kort paus och sedan provade vi 50 för första gången. Såg bättre ut på film än vad det kändes Fick vara ensam i ridhuset vilket passade oss perfekt. Tyvärr glömde jag fläta upp manen så jag ägnade halva 50-ritten åt att försöka få reda på tygeln så det blev en del trav.
Är smått sugen på att åka ut på pay and ride i mitten av maj så ska försöka träna in ett program och se hur det känns. Hade varit roligt
Dessutom känns det som att jag krympt på henne eller är det för att lilltjejen filmade en ytterst osmickrande filmsnutt häromveckan där jag såg gigantisk ut.
Är smått sugen på att åka ut på pay and ride i mitten av maj så ska försöka träna in ett program och se hur det känns. Hade varit roligt
Dessutom känns det som att jag krympt på henne eller är det för att lilltjejen filmade en ytterst osmickrande filmsnutt häromveckan där jag såg gigantisk ut.