Haha, du är härlig du! Men förstår att du längtar.Snart kan jag rida igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, du är härlig du! Men förstår att du längtar.Snart kan jag rida igen
Haha, du är härlig du! Men förstår att du längtar.
Ser härligt ut med snön här har det inte varit mycket av den varan i vinter... mest hårdfruset eller, om man har tur, lervällingIdag provade jag att promenera en sväng med Sunny. Storm umgås mest med mina fjordhästar, så jag tänkte se om jag kunde börja ta tag i Sunnys inkörning. Men tydligen är det skillnad på när Storm vill vara med fjordhästarna och när hon måste vara det. För det var ett fasligt springande och gnäggande när Sunny försvann iväg. Så det blev en riktigt kort promenad och så får vi testa igen när alla hästarna står inne och Storm har foder att äta.
Sunny verkade dock tycka det var så skoj att få göra något. Just nu är det packad snö runt hela gården och på grusvägarna, så det går utmärkt fast hon är utan skor. Sedan busade hon lite i hagen också, så jag tog lite kort.
Ser härligt ut med snön här har det inte varit mycket av den varan i vinter... mest hårdfruset eller, om man har tur, lervälling
Kommer inte ihåg riktigt vad du gjort med henne, var hon inkörd?Promenerat runt gården idag. Så glad häst över att få vara själv med matte. Hon blev lite bekymrad när dottern skrek, men glömde det snabbt igen.
Testade att trava lite, hon tar både s-ljud och ptro bra. Får ta fram selen imorgon.
Kommer inte ihåg riktigt vad du gjort med henne, var hon inkörd?
Aha Då hoppas jag du kommer igång med henne så att det blir lite liv i trådenJag har inte gjort någonting. När hon kom hade hon flyttat för första gången i sitt liv + avvant sitt föl, så hon var ängslig rätt så länge och sedan blev hon högdräktig.
Men enligt uppfödaren så är hon insutten och tömkörd. Men jag tänkte att jag tar allt från början igen.
Aha Då hoppas jag du kommer igång med henne så att det blir lite liv i tråden
Jag minns dig! Vad roligt att höra om Abbe igen känner igen det där med pussel, Nangijala har precis också börjat se ut som en häst, inte som bitar från flera.Hej allesammans! Länge sedan jag varit inne och jag vet inte vilka som kommer ihåg mig och min olyckskorp Abbe som ju prenumererat på bekymmer, allt från nackkotor till tänder. NU äntligen börjar min skrutt vara "klar" i kroppen, han har ju vuxit väldigt ojämnt och sett ut som ett pussel av lite olika hästar länge, men nu känns det som om kroppen är klar och att han äntligen börjar bygga lite massa. Vi är därför ganska långt efter utbildningsmässigt, men har sedan i julas gjort stooora framsteg med hjälp av min fantastiska tränare. Han är dessutom en riktigt arbetsmyra som verkligen vill arbeta och försöka göra rätt så det är en rolig häst att sitta på nu när kroppen börjar hänga ihop också.