Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Murray Du är tamejtusan one tough cookie !
Åh, tänk om min kunde vara så snäll N blir för glad numeraX har provat på att hoppa med mig idag, inget avancerat direkt, två räcken och en liten serie. Duktig och glad Pownie
Jo, det får bli två veckor nu. Så det blir bara lite lätt skogsridning ett par gånger nästa vecka och sedan två veckor vila. Både huvudet och kroppen behöver vila på henne, men det är svårt att tala om det för ponnyn Synd att man inte kan beställa en värmebölja, det håller henne lugnare@Exotizc Jag hade nog gett 2-3v sammanhängande -när du ändå är borta kan hon ju få lite till. Sen kanske hon kan få en vecka till närmare hösten. Beror ju mycket på hur de känns och hur utvecklingen varit, skulle det ha hänt jättemycket med dem en period så är det ju läge att vila och smälta det, men har man haft en lugnare period (trots att man ridit) så kan de ju gå längre period. De rids ju ändå inte varje dag.
Hur mycket har X gått i år? Mindre än N va?Planerar ingen vila för X.
Idag ingen bjudning alls men kunde ruda hyfsat på lydnad. Tung och tråkig i handen. Galoppen ok.
Hur mycket har X gått i år? Mindre än N va?