Sv: Arg!

Att han tuggar på boxinredningen beror nog på att han får för lite hö.

Att han tuggar på boxinredningen beror nog på att han får för lite hö.

Jo, vi funderade också på det. Gav honom fri tillgång men han lämnade såååå mycket kvar och det var bara "slöseri" på höt.

Så hoppas också vi. Men det är inte heller så lätt att säga åt honom att sälja hästen. Det känns elakt, men nog är det elakare att låta hästen gå i hagen tills han dör. Själv dessutom. Nu längtar vi bara till sommarn. Då kommer två valacker på bete som ska gå med honom! Läääängtar.........

Lilja_89 skrev:
Jo, vi funderade också på det. Gav honom fri tillgång men han lämnade såååå mycket kvar och det var bara "slöseri" på höt.

Vi fri tillgång bör det ju bli hö kvar, eftersom meningen är att det aldrig skall ta slut. :smirk:

Boj skrev:
Vi fri tillgång bör det ju bli hö kvar, eftersom meningen är att det aldrig skall ta slut. :smirk:

Jo, det förstår jag men det är stallägaren som är bossig, så hon "bestämmer" väl. Det var väldans dåligt med hö det här året. :crazy: Det räcker nog precis till de går på bete. Tur det!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 872
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 396
Senast: alazzi
·
Samhälle Testar att skriva här i hopp om att någon haft erfarenhet av något liknande; jag är så uppgiven, trött och ledsen. För ganska exakt ett...
2
Svar
32
· Visningar
4 581
Senast: athena
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 594
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?