ako
Trådstartare
Okej... Tror att hormonerna spelade mig ett spratt i går kväll, för att ha något att skylla på . Blev jättearg på sambon (för egentligen en struntsak), vilket jag inte brukar bli så ofta. Grät, skrek och slog i dörrar som värsta snorungen gjorde jag. När jag lugnat mig igen (nu är vi sams på alla sätt) slog mig tanken att jag kanske skrämt babyn i magen med min ilska så till den grad att den bajsat i vattnet eller något annat hemskt... Den sparkar och lever om som vanligt, och jag har ringt förlossningen och frågat, och de tyckte jag skulle ta det lugnt och inte oroa mig, för i de fall de sett negativa konsekvenser av liknande så var det vid långvarig psykisk press hos mamman, och det har jag ju knappast varit utsatt för. Bara ett ilskt utbrott...
Nu undrar jag om någon mer blivit riktigt arg eller ledsen (vid enstaka tillfälle) någon månad innanBF, och om ni fått friska barn ändå? Jag känner mig verkligen hemsk - den lille måste ju ha blivit rädd när jag skrek och grät ...
Tackar för svar gör
argbiggan...
Nu undrar jag om någon mer blivit riktigt arg eller ledsen (vid enstaka tillfälle) någon månad innanBF, och om ni fått friska barn ändå? Jag känner mig verkligen hemsk - den lille måste ju ha blivit rädd när jag skrek och grät ...
Tackar för svar gör
argbiggan...