Arg och sårad

Sv: Arg och sårad

Kul :banana:

Låter som ett riktigt bra slut på dagen. Bruden är ute å du fick ett frieri :banana:

Så skönt att allt löste sig till de bästa!

Jätte GRATTIS!!! Så romantiskt :love: :bump::banana:

Vicket häftigt slut på en så usel historia
STOOORT GRATTIS och LYCKA TILL:banana::bow::bump:

*kl*

Har läst hela tråden och det är ju f-n bättre än en hollywood-film! :D:D:D
Först ilska, spänning och drama - sen romantiskt avslut! ;)
Underbart!

TS: Grattis till att ha blivit av med en j**lig person och hoppas du får ett fint bröllop!

Oj oj oj!!!!! Vilken pers! Skönt att allt löst sej. Hoppas det fortsätte såhär nu.. Att det håller sej lugnt. Och att det blivande giftemålet blir fantastiskt!
Du har inte gjort nåt fel alls av vad jag har läst. Allt efter regelboken måste jag säga..

Men jag tycker samtidigt synd om tjejen som helt själv satt sej i denna korkade situation! Hon måste må riktig dåligt. Och då menar jag redan innan allt detta. Nåt är det ju med tjejen annars skulle hon ju inte bete sej såhär..
Hoppas hon lärt sej nåt eller gör det längre in i framtiden av den här hstorien så hon kan mogna.

Eventuellt skitsnack kan du räkna med från henne. Hon lär inte öppna ögonen ännu. Men förhoppningsvis nån gån!

Tack allihop:love:

Idag svävar jag på moln, allt har vart underbart idag:)
Skön stämmning i stallarna och det kan inte bli bättre:D

Jag hoppas också på ett fint bröllop nu...kommer blir till nästa sommar:laugh:

Jag kommer aldrig glömma gårdagen iaf:eek:...herregud...men det sluta ju perfekt till slut ändå.:banana:

Svärfar yrar runt om att han ska ha barnbarn inom 2 år:rofl:

Haha..det är helt galet:angel:

Tack för all stöttning!

KRAMAR!

Senast ändrad av en moderator:

Precis, hon mår ju uppenbarligen inte bra...tycker samtidigt på ett sätt synd om henne.

Det var som svämor sa: Hon behöver hjälp!

Haha jo det kändes lite som en film igår:eek:

Sambon kommer in med 50 röda rosor och går ner på knä:love::eek:

Men det är ju kul att ni fick lite spänning igår..hehe:p:angel:

Precis, hon mår ju uppenbarligen inte bra...tycker samtidigt på ett sätt synd om henne.

Det var som svämor sa: Hon behöver hjälp!

Ja.. Hon har en lång och jobbig tid framför sej om hon ska växa upp. Hon behöver mogna. Och det bara hon själv som kan ta första steget. Så det är väldigt synd om henne.
Men du har all rätt i välrden att tycka illa om henne.

Har kommit över liknande människor. Som då oxå varit ca 30 år men samma beteende! Jag vet att personen är sjuk och skulle behöva hjälp! Men jag avskyr människan som pesten! Och jag har rätt att tycka synd om, och att avsky personen.

Är så förbaskad glad att jag, min sambo och alla hans syskon med partners o mina syskon med partners kommer överens! Våra familjeträffar är underbara..

Och jag hoppas inerligt att din sambos brors nästa tjej är någon som alla ska gilla!

Jo exakt och förmodligen slipper jag ska männsikan igen.

Jag och min sambo har ju vart tillsammans i snart 8 år, och alla hans syskon + partnes har vart underbara (förutom S då) och vi har alltid haft det underbart på familjeträffarna...men det har vart lite stelt när S var med eftersom ingen riktigt gillade henne.

Åhh kul att du trivs med sambons familj...det är så viktigt:)

Jo exakt och förmodligen slipper jag ska männsikan igen.

Jag och min sambo har ju vart tillsammans i snart 8 år, och alla hans syskon + partnes har vart underbara (förutom S då) och vi har alltid haft det underbart på familjeträffarna...men det har vart lite stelt när S var med eftersom ingen riktigt gillade henne.

Åhh kul att du trivs med sambons familj...det är så viktigt:)

Det är nästan allt! Det är ju oxå dem man ska "leva" med. Kommer man inte överens så drabbar det oftast ens sambo mest.

Jo precis...det går ju ut över honom och han hamnar i mellan:(

Men jag är så glad över att jag har sån fin smabo och underbara svärföräldrar m.m.:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 263
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2