Arg och sårad

Sv: Arg och sårad

Har ni vägarna förbi dalar trakten...så kom in på en flaska vin...:idea:

Här ska firas:devil:

härligt jobbat!

:banana: :banana: :banana:

fast det låter som att bruden kommer att fortsätta vara en bortskämd snorunge, men hör du rykten så slå bara bort dem, "ja hon släppte lös mina hästar, anmälde mig felaktigt för vanvård, flyttade om mina hästar i mitts stall, ställde in sina hästar i mitt stall olovandes och tillslut slängde vi ut henne samma kväll som sambons bror dumpade henne, klart som f-n att hon snackar skit om mig"

stå på dig!

Jo precis det kommer jag ju få ta...men nu ska jag stå på mig!

Ett glas vin har aldrig smakat så gott:D

jag fårstår dig helt och fullt, vin smakar aldrig så gott som när man verkligen förtjänat det.. :d

nu blev jag sugen på vin jag också, men det är jobb imorrn så :( men du kan ta ett halvt glas åt mig också ;)

Härligt att det löste sig till slut! Måste säga att jag önskar att mina svärföräldrar (den gång jag får några sådana) är lika snälla och förstående som dina. Fortsätt håll dig väl med dom!

Glad för din skull :bump:

Jag joionar ditt vinglas med en cider, här i min ensamhet framör datorn ;)

Tar ett för dig med, synd att du inte kunde komma och joina hehe:p

Nu blev allt så skönt:laugh:

Sambon har dock försvunnit:crazy:...vette fasiken var han försvann:eek:

Ja men vad trevligt med sällskap:p:)

Jo precis det kommer jag ju få ta...men nu ska jag stå på mig!

Ett glas vin har aldrig smakat så gott:D

Har följt din tråd men inte svarat före nu.
Fan vad gött att hon är ute ur ditt stall! ( Seriöst, jag är 19 och jag skulle inte ens tänka tanken att bete mig sådär O.o).

Jag joinar ditt vin med en kopp te :)

Ja gud det är så skönt:) Hoppas det är få 19 åringar så beeter sig som henne:crazy:...:)

Gott med te:)

Ingen av mina vänner skulle heller gära det, men endel är tyvärr itne riktigt friska alltså.

Mhm :)

haha :P har precis läst igenom hela tråden... fan va gott att du fick rätt.. eller ja, ni vet vad jag menar... :D:D

men du... *buffar lite* var lite extra snäll mot din sambos bror nu då... något säger mig att Lilla S(norungen) kommer att göra hans liv till ett helvete nu när dom gjort slut..

En extra eloge till dig för att du var så schysst mot S och skaffade henne stallplats :bow:

Förtsätt och njut av ditt vin. U earned it, Girl!:bump:

Heergud...tack...denna dag blev ju väldigt konstig:crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 263
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2