Årets julkort 2021

TantAgda

Trådstartare
Är det för tidigt eller kan vi börja fylla årets tråd med julkort på vovvarna?

Jag har iaf misshandlat (enligt våra fyra) hundarna ikväll och tagit årets kort!
Tag i beaktande att kelpien höglöper och stackaren som sitter bredvid är okastrerad -det gjorde inte saken lättare 😆

Men God Jul på er önskar vi här på Kalmarkusten!

9AFBA6F3-B7A1-4C1A-A08E-541047EFCC32.webp

Jag fixade julkorten idag. Jag och Healey hade lite olika åsikter om huruvida mössan skulle vara på hennes huvud eller i hennes mun. Men hon var i alla fall mer lättfotograferad än katten, som krävde godis för att ens befinna sig på den plats jag ville ha henne på.

1640191930952.webp

Liknande trådar

Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 370
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Inser att jag kommer ha svårt att lyckas pga jaktinstinkten hos hunden (pointer, vorsteh, husky Greyhound mix) Men iaf hur skulle ni gå...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 317
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
50 812
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 159
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka