Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en riktigt avancerad sen ngt år tillbaka. Bästa investeringen på länge!Kommer ni att köpa den eller har ni redan köpt den
Vad är det?Kommer ni att köpa den eller har ni redan köpt den
Vad är det?
Vår robotdammsugare Frank är allt annat än onödig och skapar stress!Jag personligen har ingen aning om vad "årets julklapp" är, men tycker att det borde vara en "målarbok för vuxna".
Typ sån här:
Kostar en hundralapp (oftast mindre, så man kan lägga pengar på annat!) finns i otroligt många varianter, passar de flesta och är väldigt bra mot den vardagsstress de flesta känner.
Jag har börjat med en, och det är så otroligt givande! Roligt, meditativt (tiden flyter i väg, tankar, känslor, problem stannar av) kreativt, tar inte upp en massa onödig plats, man kan ha med sig den överallt och den räcker länge även om man använder den flitigt.
Min första bild blev klar i morse, jag började i typ fredags
Dessutom smittar det av sig, en vän skrev på fb och frågade om den, sen så skrev hon att hon fått med sig sin syster på det.
Så, varför köpa en onödig pryl för hundra/tusentals kronor som antingen blir liggande, skapar stress eller bara är en onödig/"alla andra har"-pryl?
Fast det kanske var just den som skulle vara i ts. Jag ser ingen bild.