Årets Julklapp

Jag personligen har ingen aning om vad "årets julklapp" är, men tycker att det borde vara en "målarbok för vuxna".
Typ sån här:
kreativitet-och-mindfulness---100-bilder-pa-inspirerande-monster-att-farglagga-sjalv.jpg

Kostar en hundralapp (oftast mindre, så man kan lägga pengar på annat!) finns i otroligt många varianter, passar de flesta och är väldigt bra mot den vardagsstress de flesta känner.

Jag har börjat med en, och det är så otroligt givande! Roligt, meditativt (tiden flyter i väg, tankar, känslor, problem stannar av) kreativt, tar inte upp en massa onödig plats, man kan ha med sig den överallt och den räcker länge även om man använder den flitigt.
Min första bild blev klar i morse, jag började i typ fredags :D

Dessutom smittar det av sig, en vän skrev på fb och frågade om den, sen så skrev hon att hon fått med sig sin syster på det.

Så, varför köpa en onödig pryl för hundra/tusentals kronor som antingen blir liggande, skapar stress eller bara är en onödig/"alla andra har"-pryl?

Fast det kanske var just den som skulle vara i ts. Jag ser ingen bild.

Jag personligen har ingen aning om vad "årets julklapp" är, men tycker att det borde vara en "målarbok för vuxna".
Typ sån här:
kreativitet-och-mindfulness---100-bilder-pa-inspirerande-monster-att-farglagga-sjalv.jpg

Kostar en hundralapp (oftast mindre, så man kan lägga pengar på annat!) finns i otroligt många varianter, passar de flesta och är väldigt bra mot den vardagsstress de flesta känner.

Jag har börjat med en, och det är så otroligt givande! Roligt, meditativt (tiden flyter i väg, tankar, känslor, problem stannar av) kreativt, tar inte upp en massa onödig plats, man kan ha med sig den överallt och den räcker länge även om man använder den flitigt.
Min första bild blev klar i morse, jag började i typ fredags :D

Dessutom smittar det av sig, en vän skrev på fb och frågade om den, sen så skrev hon att hon fått med sig sin syster på det.

Så, varför köpa en onödig pryl för hundra/tusentals kronor som antingen blir liggande, skapar stress eller bara är en onödig/"alla andra har"-pryl?

Fast det kanske var just den som skulle vara i ts. Jag ser ingen bild.
Vår robotdammsugare Frank är allt annat än onödig och skapar stress! :mad:
Han åker tyst runt och dammsuger golvet så man slipper spendera flera timmar i veckan på att dammsuga en hel villa. Istället för att vi ska stressa runt i huset och städa så kan man sitta på soffan, slappna aaav och bara njuta medan han åker runt där i huset och gör jobbet åt en. :love:

Liknande trådar

Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
246
Senast: Sasse
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
455
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10