Årets häst?

Sv: Årets häst?

Ha ha 2a efter en dopad häst? Kolla in var resterande av fältet befinner sig http://www.youtube.com/watch?v=gDZUUwl9jd8
Kolla in SEGERN!!!

Och det där med vunnit ETT stor lopp kolla lite fakta:::
www.gigantneo.nu och gå in på fakta eller vinster...

Hästen har sprungit in över 20 miljoner, det säger väl det mesta...


Tack och hej
Ha de
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Årets häst?

Det är väl ingen som har ifrågasatt om Gigant Neo är en bra häst? Denna tråden handlar om årets häst 2006. I år har han blivit tilldelad en vinst efter att segrarens dpoingprov var positivt. Ingen av sina blott fyra starter har han varit först i mål. Men han har tjänat mycket pengar.
 
Sv: Årets häst?

Skulle velat rösta på Glen Kronos, men det gick ju inte:mad: Så nu vet jag inte, Järvsöfaks tror jag- det är ju en sådan otrolig häst!
 
Sv: Årets häst?

Jaha.....Så var det dags att rösta fram en vinnare då.......själv har jag jätte svårt för sånt. Alla har ju presterat mycket och bra. Järvsöfaks är en helt underbar häst... Conny Nobell vann elitloppet....Det säger väl allt va? Gigant Neo , vilken häst....Hade tänkt betäcka mitt sto med honom..... Going Kronos , ja vad kan man säga....Bara av med hatten och buga!!!!! Och sen har vi Jocose
.....Det är inga lätta val.....alla har ju gjort mycket bra ifrån sig....

Det blir nog Conny.........Eller så blir det Going Kronos.....

fast jag tror som de flesta här , att faksen vinner igen..............
 
Sv: Årets häst?

Det finns bara en i ett par år till. Järvsöfaks.
Han är totalt outstanding i sin ras, han har snart alla rekord, fattas bara antalet segrar. Det säger allt, han är ett unikum, passa på att njut, vi kommer aldrig att få uppleva en sån häst igen!
 
Sv: Årets häst?

Going kronos!! oj oj.. vilket härligt trav han har....
 
Sv: Årets häst?

Gigant Neo
Färg: Brun. Kön: Hingst. Ålder: 8. Uppfödare: Nils-Erik Ohlsson och C & M Olsson. Ägare: Stall T.Z., Lövis och Courant. Tränare: Stefan Melander. Bana: Solvalla. Mamma: Clorita Lobell. Pappa: Super Arnie. Starter 2006: 4 1-1-1. Insprungna pengar 2006: 5 797 082 kr. Snabbaste tid 2006: 11,7am. Främsta merit 2006: Vinnare av Prix d’Amerique.

ehm.. Bara undrar. Jag är inte så insatt i trav och sånt, men är stall T.Z och Lövis stora stall? Min travare kommer nämligen därifrån ^^, Min granne fick honom gratis för de kunde inte behålla honom. (Inte plats,tid? vet inte) Sen blev jag skötare osv, en annan historia x)
Digital Camera heter han. Man hör Stall T.Z o Lövis jämt tkr jag och dom verkar ha riktigt bra hästar därifrån? :bump:

För att komma tillbaka till ämnet så hoppas jag på Gigant Neo. :banana:
 
Sv: Årets häst?

Tråden är från 2006 :D Men Lövis/TZ är Stefan Melander o Catarina Lundström och dom är stora inom travet
 

Liknande trådar

Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 786
Senast: Ramona
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 528
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 939
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 741
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp