Vilken snygg! Inom vilket sprispann ligger den. Har kompisar som är nere i Falsterbo nu och funderar på att skicka med en beställning...
/Lizzie
250kr gav jag för den. Det var dom som har ett långt stånd under läktaren som jag hittade den hos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken snygg! Inom vilket sprispann ligger den. Har kompisar som är nere i Falsterbo nu och funderar på att skicka med en beställning...
/Lizzie
Jag köpte en visningsgrimma till henne när jag var i Falstrbo
Jag köpte min visningsgrimma på City Gross/Ekohallen. Kolla där.Jag letade såna visningsgrimmor, minns du var du hittade den?
Jag ska ju dit på söndag också och hoppas på att hitta en
Edit: nu ser jag att du skrivit var du hittade den
Där hittade jag en fölgrimma men inga visningsgrimmor. Får kolla där igen
Jag köpte min visningsgrimma på City Gross/Ekohallen. Kolla där.
Vart i landet befinner du dig? Är du i Skåne vet jag en butik som säljer lite olika visningsgrimmor till föl. (om de finns kvar)Jag ska nog ge mig ut på en lite turné idag...
Mitt föl kommer nog inte att visas hon är för ung eftersom hon bara är två dygn idag, men de andra två fölungarna på gården kan vara tänkbara att visa en är 8 veckor och en är 6 veckor
Jag letade såna visningsgrimmor, minns du var du hittade den?
Jag ska ju dit på söndag också och hoppas på att hitta en
Edit: nu ser jag att du skrivit var du hittade den
Där hittade jag en fölgrimma men inga visningsgrimmor. Får kolla där igen
Vart i landet befinner du dig? Är du i Skåne vet jag en butik som säljer lite olika visningsgrimmor till föl. (om de finns kvar)
250kr gav jag för den. Det var dom som har ett långt stånd under läktaren som jag hittade den hos
Jag är i det Skånska landet i Sjöbo för tillfället - men har en jättesnabb Volvo som tar mig dit jag vill
Vet om att det finns att köpa sådana i Tyringe (Zoobutiken). Liten hästavdelning men fanns (sist jag var där) flera olika modeller utav visningsgrimmor till föl.Jag är i det Skånska landet i Sjöbo för tillfället - men har en jättesnabb Volvo som tar mig dit jag vill
Såå fina! Och så lika!Var på betet och fotade häromdagen men eftersom det är lite cp att få Photobucket att funka att ladda upp från mobilen får ni hålla tillgodo med en länk
Lika som bär!
http://s1138.photobucket.com/user/R...E-4ABB-B675-B4165D32D917_zpsifsc6gba.jpg.html
Syns att dom har samma pappa
Var på betet och fotade häromdagen men eftersom det är lite cp att få Photobucket att funka att ladda upp från mobilen får ni hålla tillgodo med en länk
Lika som bär!
http://s1138.photobucket.com/user/R...E-4ABB-B675-B4165D32D917_zpsifsc6gba.jpg.html
Syns att dom har samma pappa
Mitt föl har tyvärr svarat dåligt på behandlingen så i morgon blir det operation där de klipper av förstärkningsbandet till senan. Blir hos Palle Brink i Malmö. Har aldrig kört med föl förut men det ska väl gå bra. Tar väl cirka en timme dit. Ngr tips om att köra med föl?
Mitt föl har tyvärr svarat dåligt på behandlingen så i morgon blir det operation där de klipper av förstärkningsbandet till senan. Blir hos Palle Brink i Malmö. Har aldrig kört med föl förut men det ska väl gå bra. Tar väl cirka en timme dit. Ngr tips om att köra med föl?