Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På cmore finns två säsonger.Oooh, finns MR Mercedes som serie!? Den ska jag genast leta upp! Tyckte mycket om boken.
Netflix, HBO och svt för min del.Var sänds alla serier? ”Mina” sänds på Netflix utom Outlander som går på Viaplay.
Men är den inte väldigt läskig?
Mina är nog
The handmaid’s tale s1 (absolut inte s2).
Ja, jag tyckte det. Säsong 1 höll mig ett järngrepp. Jag var helt knäckt över hur illa det kan gå i en alldeles för nära framtid. Ettan följde också boken. Tvåan tog vid där boken slutar, Margaret Atwood var med i manusarbetet men det var allt.Varför inte säsong två?
Jag började titta på den men föll ur av någon anledning (som jag brukar göra oavsett serie) och har sedan haft lite serieångest för att jag inte har sett den.
Men var den väldigt mycket sämre än ettan alltså?
Den gillar jag med!!Glömde serien Camping.
Finns på HBO Nordic och den är skriven och producerad av Lena Dunham och Jenni Konner.
Jennifer Garner gör en fantastisk rolltolkning. Riktigt bra karaktärer och manus. Tror det bara är 8 avsnitt. Tips från mig!
Du känner mig!Jag läser "årets bästa Selfie" hela tiden och tänker "det här känns inte som en typisk @mandalaki tråd riktigt..
Sen surfar jag runt lite och undrar varför den där selfie tråden är så himla poppis
#officiellttappatminnethelt
Hur läskig är Stranger Things? Har länge velat se, men vågar man titta om man är fegis och bor ensam i liten stuga i skogen?Har inga problem med blod och våld men mer med otäcka saker som smyger i skuggorna...
Killing Eve gillade jag!
Hur läskig är Stranger Things? Har länge velat se, men vågar man titta om man är fegis och bor ensam i liten stuga i skogen?Har inga problem med blod och våld men mer med otäcka saker som smyger i skuggorna...
Om du älskar Scott&Bailey skulle du kanske gilla Happy Valley också. Dock mer realistisk krim än S&B. Fast jag gissar att du kanske inte streamar.Eftersom jag bor ensam och inte har förmågan att skilja fiction från verklighet så tittar jag itne på "spänning", thrillers, kriminalserier och annat med våld och kusligheter.
Jag drömmer ofelbart om dem senare. De etsar sig fast i huvudet som om jag skulle varit med om i verklighten.
Trots att det är typ 40 år sedan kan jag fortfarande drömma om en scen där en man faller på ett krossat fönster och en skärva går rakt igenom hans kropp och sticker upp genom ryggen. Jag drömmer att mina nära och kära ligger där mitt i blodet och upplever traumat i drömmen och vaknar med fruktansvärd ångest. Ja, det är nåt fel på mig.
Följdaktligen ser jag bara feel goodEller serier utan för mycket blod.
Älskar Scott & Bailey. Ser med fnissig njutning Enkel resa till Korfu. Gillar Hemma igen. Shetland funkar oftast. Grantchester. Slukade Downton Abbey. Systrar 1968 var riktigt bra.