A
Ardnas
Sv: Arbete på långtygel? (fullständigt oseriös tråd)
Det här var ju helskoj! Tack för att ni räddat min dag!!
Det här var ju helskoj! Tack för att ni räddat min dag!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina katter är VÄLDIGT intresserade av dressyr, de gör sitt yttersta för att få pli på hela familjen. Men det kanske är som vanligt att vi menar samma sak men uttrycker oss olika?Kassiopeja skrev:Eftersom mina båda katter redan för många år sedan med all önskvärd (?) tydlighet har förklarat för mig att de inte är föremål för någon form av dressyr utom den som de själva väljer att genomföra så har jag på senare tid satsat alla mina ansträngningar inom området på min hund. En hund har ju också en mer naturlig strävan framåt, nedåt än en katt har...
Lena_B skrev:Men jag tror inte man väljer hundalternativet ska man inte stirra sig blind på det där inledande framåt-neråt. Man har väl en del gratis där om man väljer en utpräglad grythund (och då menar jag inte grytorna i köksskåpet) men jag tror att det i långa loppet kan vara mycket svårt att hindra en sådan hund att återfalla i grävandet i framvikt.