S
Saril
Sv: Arabiska Fullblod
Verkligen, så maffig!
Matisse är så läcker.
Verkligen, så maffig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matisse är så läcker.
Vilken nya???
*en som inte hänger med*
Snyggve, är det han som är så hög?
Han är inte ute efter en ryttare möjligtvis...?
Jag tycker att det är toppen att du lägger ut "vanliga" bilder på dina fina hästar.. jag tycker att kvaliteten på hästarna syns bättre då när man ser dom all natural man ska SE att en arab är just en arab även när dom är ostylade, skönheten ska finnas där i alla fall när man ser på hästen och helt utan tvekan så kan man se att dina hästar är just arabiska fullblod, dom är vackra
Ja det var ju en helt okej häst med en helt okej stam.
Lägger till att jag håller med Kimmis om få se fler bilder, det måste nästan vara obligatoriskt om man tar hem såna där hästar, haha.
Vilken samling du har!
Jag tycker att det är toppen att du lägger ut "vanliga" bilder på dina fina hästar.. jag tycker att kvaliteten på hästarna syns bättre då när man ser dom all natural man ska SE att en arab är just en arab även när dom är ostylade, skönheten ska finnas där i alla fall när man ser på hästen och helt utan tvekan så kan man se att dina hästar är just arabiska fullblod, dom är vackra
*kl*
men jag tycker dom flesta lägger ut "naturliga" bilder på sina araber i den här tråden, med undantag när någon vart och ställt ut och bidrar med foton.
Jag gillar Arabhästen oavsett stylad som ostylad
Visst är det så, men ska man lansera en hingst så är det ofta inte smart att visa lera, vinterpäls osv. , folk köper ju inte bara en betäckning, folk köper en vision eller kanske snarast en fantasi. Verkligheten är inte alltid lika säljande...