Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lepidus, han kikar fram så fint bakom dig där! Jättegullig!
Korazon är också en sån som hellre är med människor än med hagkompisarna. Han älskar att vara med ute och miljöträna och älskar att bli pysslad med, står verkligen som ett ljus, som om han absolut inte vill missa någon liten detalj av det sköna pysslet.
Han vill inte gå in i stallet igen när vi har donat runt ute, trots att polaren Nashville står där och gnäggar efter honom. Nej, det är MYCKET roligare att vara med där det händer något! Rätt kär är jag i den här gossen- dessutom är han ju så lik Pakistan!
Tack @Cornelia
Åh vilken fining du har! Älskar färgen! Och vad roligt att han är pigg på äventyr Det är Argun också, när jag är där går han runt en massa i boxen för att han vet att det kommer hända något, när jag sen går är han lugn som en filbunke haha
Jag måste dock säga att jag möts av en del tråkigheter från hästfolk runt om när jag berättar att han är en arab (och hingst också för den delen, men framför allt arab). Typ "Mhm..."
Ända så kan jag nu efter snart två veckor tillsammans borsta Argun lös, lyfta alla hovar utan problem och kan göra mer eller mindre allt i det vardagliga utan att det är en större grej. Kompisen, ett halvblod, är inte lika okomplicerad (vad jag förstått)... Så tråkigt med alla dessa fördomar!
Han är så fiiiiin
Tanken är väl att han ska behålla kulorna?
Jättetråkigt med fördomar! Dock tycker jag att du har en mycket fin kille med härliga linjer. Bara att bevisa folk motsatsen om de har åsikter! Skall bli jättekul att följa er i framtiden. Gillar att du vill ta fram honom i sporten
KL:
Denna kille håller som bäst på att hoppas in. Han gör det emd skräck blandad förtjusning och tycker det är mycket skojigt.. Dock dyker han efter hindren och vill gärna stanna direkt efter så vi har lite träning innan flytet blir riktigt bra :P
Wow, vilka språng!! Hon är hööööögt över det där taket eller vad det kallas!
Jag tycker att du är supermodig som ger dig i kast med sådana hinder, ni är ett modigt ekipage helt enkelt. För jag förstår ju att hästen också måste visa mod!
Tur att det gick bra när du fick närkontakt med taket....!