Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag spontananmälde Fille och mig till en pay and ride idag!! Så otroligt roligt! Det gick helt ok tycker jag! Han har ju varit igång väldigt kort tid, och detta var 5:e gången jag red honom, så jag är väldigt nöjd!
Ni får ursäkta att min mor missade början!
Tack så mkt!Men heja ni!!!! Det såg riktigt fint ut det där. Bra framåtbjudning och så hans fina gångarter. Han har så lätt för sig. Lite mer rutin o att han blir stadigare i formen så kommer ni att kunna plocka riktigt bra poäng!
Jag spontananmälde Fille och mig till en pay and ride idag!! Så otroligt roligt! Det gick helt ok tycker jag! Han har ju varit igång väldigt kort tid, och detta var 5:e gången jag red honom, så jag är väldigt nöjd!
Ni får ursäkta att min mor missade början!
Jag är verkligen såld på hans stadiga schwungiga trav! Och galoppen kommer att bli bra, med andra skor, mer muskler och mer rutin. Jättebra jobbat, och jättekul att du är igång med honom och åker ut och tävlar!! Respekt!!
@kimmis87 Jag tycker du kan klona honom
Han är verkligen fantastiskt fin, så himla roligt att se en arab som både är grymt snygg och rör sig så bra.
Igår skuttade jag och Nadajah något litet som man med lite god vilja kan kalla ett hinder Men med tanke på att bommar och liknande är något som enligt Nadajah är djävulens avkommor så var det ändå en liten bedrift
Och då provar du barbacka???? Du är ju tokig! Klart att det där är ett hinder! Hon hoppar ju faktiskt! Blir det fler gånger måntro??
Länge sedan jag skrev en uppdatering om lilla Moona. Jag berättade förut att jag hade tankar på att ge mig in i ett fölprojekt tillsammans med en uppfödare, men att det inte såg ut att bli av...nu ska det bli av o det är meningen att hon ska åka till hingsten i början på juni Känns bökigt men samtidigt superkul.
MEN hon har varit kinkig under hela våren, inte velat röra sig ordentligt på böjt spår o det slutade med att hon inte ville galoppera på böjt spår alls. Har gjort en sedvanlig hältutredning som gav ingenting ("ett sånt fint böjprov gör inte alla sexåringar" sa veterinären om min 17-åring ) o en Metacamkur likaså. Jag o medisen har bara ridit ut på henne, där har det inte synts någonting alls bara hon får vara på rakt spår o hon har varit hur pigg o glad som helst. Men hon blir inte bättre på böjt spår, snarare sämre så imorgon ska vi släpa oss till Ultuna o göra en mera grundlig utredning. Misstänker något i ländryggen men vad det nu är vill jag i alla fall få reda på innan jag drar igång en dräktighet.... Tänk om det är något som påverkar o gör att hela tanken är oklok
Håll tummarna för oss imorgon