Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni får hemskt gärna hålla tummarna gör oss idag! Breeze skall debutera på hoppbanan idag!
Jag är inte intresserad av utställning men det är ju positivt om hästar med en normal sund huvudform är mer framgångsrika. Hästen på bilden är inte svensk. Men uppenbarligen är det många som tycker att araben ska se ut sådär eftersom de avlas fram.
Och återigen, mindre chans att icke utställningsintresserade köper en extremt typad arab som ridhäst. Jag har hört från många att araber inte duger som ridhästar och då är det alltid den extremt typade araben de beskriver. Samma människor trodde att min arab var en welsh korsning ed, för han gick att rida och såg i deras ögon ut som en normal ponny.
Nu blir jag nyfiken, vad för medicinering är det de ger som ger sterilitet??
Ja såklart, det visste jag ju egentligen.Kemisk kastration, kan ge fertilitetsproblem efter behandlingens slut. Cytostatika.
Jag är, som ni vet, helt ny på detta med utställningar... Ni som har koll på det, finns det någon slags "övningsutställning"? Om ja, vart kan jag hitta en sådan?
Bor i Stockholm så vill inte åka fler timmar bort, utan vill mest att det ska bli en rolig upplevelse för både den lilla och mig. Lite övning innan "the real deal", plus att det skulle vara jättebra miljöträning
Sorry Jag borde frågat i PM. Jag har inte riktigt huvudet med mig de senaste dagarna.Nu får man inte ens lägga in en länk som folk frågar efter... Då blir hela inlägget raderat.
Spännande ibland hur de moddar.
Nu får man inte ens lägga in en länk som folk frågar efter... Då blir hela inlägget raderat.
Spännande ibland hur de moddar.