arabhingsten poolder?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ankan80
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 979
A

ankan80

någon som har koll på vad han har för "meriter"
och avkommor ?
nån som har någon kanske??
hur är dom ??
:bow:
/A

Sv: arabhingsten poolder?

Hej! Jag har en nära "släkting" till Polder. Var det något speciellt du undrade över?

Har en valack ef Polder o mamman är Jubilanta. Han heter Pulz vad vill du veta har hört att Polder är lugn i tempramentet det är Pulz med o väldigt människokär

Har en valack ef Polder o mamman är Jubilanta. Han heter Pulz vad vill du veta har hört att Polder är lugn i tempramentet det är Pulz med o väldigt människokär
Du har inga bilder på Pulz? Det skulle vara jättekul att få se!

Carina på Silver Arabians - Jubilantas matte sedan sju år...

har i min mobil o kameran fast då måste jag ta hjälp av sonen var ska dom skickas

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 670
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: Kajsalisa
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 048
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka