Roligt att där är en ny webmaster! Ja allt sker inte över en natt!
Nej det är inte alltid lätt att ha energi till nya idéer när man inte får något gensvar.Har varit i den sitsen förr...
Det är lätt att det finns folk som alltid gnäller oavsett hur mkt jobb man lägger ner.Mitt inlägg var inget negativt mot webmastern i sej själv...utan ville bara poängtera förbättringar som kan göras så småningom.
Ja det där med utställningar är något som jag egentligen tror skulle kunna intressera väldigt många...om de bara fick en chans att se en bit av den världen och få veta HUR man går tillväga osv.
Likadant att utställningarna skulle kunna komma mer till sin rätt kanske om de någon gång då och då sker i samband och i närheten av något annat stort som är på G som tex Breeders för halvbloden,Swede Horse...Avelschampionaten eller liknande.Att ge folk en inblick i något som de inte vet så mkt om.
Alla hemsidor är givetvis inte värdelösa...det var inte menat så.Men många utav dem kan förbättras ett snäpp och de icke aktiva länkarna tex skulle kunna aktiveras osv.SAHF är ju sidan utåt...och då är det ju viktigt att det funkar väl.Förhoppningsvis blir sidan jättebra med den nya webmastern som jobbar på.
Förresten testade pdf filen igen (hingstkatalogen)...alltså den är otroligt seg ...eller är det fel på min dator (?), men hingstarna på ASVHs sida går kvickt att få upp.
Vore roligt att veta om du finner något om Parys...!
Grattis till bäbisen...du måste vara salig just nu!!!