Sv: Arabhingstar i avel?
Nu har Anette Mattsson varit här och fotat lilla Neo. Här finns bilder!
Carina på Silver Arabians
Nu har Anette Mattsson varit här och fotat lilla Neo. Här finns bilder!
Carina på Silver Arabians
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, han blir skimmel. Ingen tvekan. Det är lättare att se i verkligheten än på bild.crazy skrev:Ahhhh så läcker han är! Speciellt bilden nr 15 tycker jag är något extra!
Hans mamma är inte dum heller
Hmm jag undrar om han blir skimmel-tror du det?Brukar de inte vara ännu ljusare runt ögonen och mulen då?Ja vi får väl avakta och se...
crazy skrev:Ja då väntar vi på ditt underverk Cesam ...men det är klart - ska det strula - så strular det ordentligt förstås.
Hoppas du får ordning på sidan snart...*nyfiken*
Tack, tack!Liquid Diamond skrev:Totally beautiful!
Ja, det finns bilder i bäbis-tråden på straightegyptians.com. Välj Forum och sedan Discussions.Liquid Diamond skrev:Jag hörde det, att han har fått en lillebror nu! Har du sett bilder på honom?
Ja, jag har sett henne. Hon är verkligen en riktig egyptisk skönhet. Jag är så nyfiken (har undrat ett bra tag). HUR kommer det sig att du köpte Said? Kändes lite ovanligt tyckte jag...Liquid Diamond skrev:Oh! Han var verkligen fin Saids lillebror! Totally beautiful han med!
Lite synd bara för Helga att det bara blidde ett föl, jag tror hon hade betäckt 3 (eller 4) ston...
Men ändå!
Har du sett Saids helsyster Sayara? Hon är ett år äldre än honom, hon är också jättefin tycker jag!
crazy skrev:Åhh hon ser helt underbar ut! Vilket kärt litet huvud!Man kan verkligen se att det är ett sto...väldigt feminin.
Hur kommer ni på alla dessa fyndiga namn??Uppslagsböcker eller vad!?!
Liquid Diamond skrev:Hon ser jättefin ut. Lik sin vackra mor tycker jag!