Araber som ft-hästar

Santoxen

Trådstartare
Har då en arab och har alltid varit intresserad av ft. Frågan är då om det är någon ide att börja träna o tävla ft med en arab? Någon som vet några som gått/går ft och isåfall vilka klasser? Alltså inte som ponny utan som stor häst.

Sv: Araber som ft-hästar

Klart det går! Det är väl bara att testa och se hur långt det räcker, din arab är inte ju alla araber så det är svårt att säja hur bra just din är ;)
Fast debutant kan alla hästar gå...

självklart tycker jau ska pröva.en del araber vägrar och en del älskar det...... min egen jag hade vädut gick inte i närheten av en del fthinder... medans en del inte bangar för nåt..... det finns uju en arab med i -landstruppen..

Legina D-ponny var det den gick väl MSV B - MSV A tror jag.. provred den men kemin funkade inte:p

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
569
Senast: Mli
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 187
Senast: Emro
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka