AR-ryttare runt Habo

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

modig tabac

Hej! finns det några AR-ryttare runt Habo? Har nu testat AR på egen hand och funnit att detta är nog grejen för mig. Men nu känns det som att jag verkligen måste söka hjälp för att inte fastna. Finns ni häromkring utan att jag vet det? Har ni något ridhus att vara i? Annars kan jag erbjuda det!

Sv: AR-ryttare runt Habo

Hej, sista veckorna har det dykt upp många efterlysningar här på Klassiska Ridkonstforumet och jag brukar försöka radera dem allt eftersom. Efterlysningar försöker vi hålla på annonssidorna.

Det som kan erbjudas här under AR-forumet, är att det dyker upp en och annan presentationstråd, eller erbjudande om norrländsk, mellansvensk eller sydländsk träff. Då man på så sätt, kan knyta nya kontakter.

Har du testat sökfunktionen, med exempelvis presentation eller presentationstråd eller liknande som sökord?

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 093
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 766
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 676
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar