Är potatis pulver farligt att

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är potatis pulver farligt att

Varför skulle det vara det? Du kan ju blanda det lite extra löst om du känner dig orolig. Min dotter äter pulvermos med godaptit, hoppas verkligen inte att hon tar skada av det... :crazy:

Sv: Är potatis pulver farligt att

Potatismospulver är (liksom nästan all färdig och halvfärdig mat) ganska salt. Riktigt små barn kan inte koncentrera urinen, så för dem är det farligt med för mycket salt, men ett 14 månaders barn borde klara det. (Att små barn inte kan koncentrera urinen märker man på att den är ganska färglös och inte direkt luktar kiss)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
3
· Visningar
479
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 494
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar