Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh vilken liten sötis,Hampe somnade också på golvet en gång när jag satt vid datorn,hade tänkt att jag skulle lägga honom strax efter jag skrivit klart ett inlägg,men då stensov han på golvet...Vet dock inte hur man lägger upp bilder här,men förevigad blev han...
Åh vilken goding! Helt otroligt hur de bara somnar var som helst.
Min minsting har jag tyvärr ingen bild på, fick inte ens se, men kan tänka mig. Vi håller på att sluta med dagsömn, men tydligen var det för jobbigt att hålla sig vaken, så nedersta trappsteget är väl lagom ställe att lägga sig och snarka järnet på?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.