GotAsecret
Trådstartare
För drygt 3v sedan gjorde jag slag i saken och med hjälp av min bästa vän skickade jag iväg ett sms till som jag gått och spanat på hela hösten, men som jag ju trott gillat bästa vännen () men han har tydligen gillat mig lika länge...
Nu, 3 veckor senare har vi inte varit ifrån varandra mer än kanske 2 dagar...och idag kom hans säng hit, igår fick han nyckel
Är vi att betraktas som sambos då?
Det må ha gått fort, och det är onekligen läskigt, men det känns ändå sååå rätt!
(jag har dock kravet att han inte får hänga upp allt på mig, utan att han MÅSTE ha ett alternativt boende, och att han faktiskt inte bör stå skriven här, så han står skriven hos sina föräldrar nu då han ska sälja sin lgh i grannkommunen för att jobba här)
Det känns både ovant och overkligt men...vafan, man lever bara en gång!
Nu, 3 veckor senare har vi inte varit ifrån varandra mer än kanske 2 dagar...och idag kom hans säng hit, igår fick han nyckel
Är vi att betraktas som sambos då?
Det må ha gått fort, och det är onekligen läskigt, men det känns ändå sååå rätt!
(jag har dock kravet att han inte får hänga upp allt på mig, utan att han MÅSTE ha ett alternativt boende, och att han faktiskt inte bör stå skriven här, så han står skriven hos sina föräldrar nu då han ska sälja sin lgh i grannkommunen för att jobba här)
Det känns både ovant och overkligt men...vafan, man lever bara en gång!
Senast ändrad: