Är jag knäpp?

Sv: Är jag knäpp?

Jag kollar alltid igenom hästen, varesig jag ska rida eller ej. Känner på benen, ryggen, kollar hur han går, allmänt hur pigg han ser ut, om han är märkbart varm osv. Tempar inte men man känner ju om det är någon stor skillnad.

Givetvist är det INTE att vara överdriven och löjlig att varje dag känna igenom sin häst så att den mår bra!!! Det är ju sånt man gör!Stå på dej.

Det är väl klart att du inte är knäpp!

Jag skulle inte kunna sova om natten om jag inte kollade igenom min häst åtminstone en gång om dagen.Det är mitt ansvar när jag nu tagit ett djur i min vård.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 186
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 131
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 442
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 835
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar