Jupp, finns det. Är att likställa med blottning.Är vi inom Sverige så finns det väl rättsfall på det (vill jag minnas),
så det är ju inte en speciellt extrem åsikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp, finns det. Är att likställa med blottning.Är vi inom Sverige så finns det väl rättsfall på det (vill jag minnas),
så det är ju inte en speciellt extrem åsikt
Men alltså..Alltså jag blir helt galen. Nu har en (kvinna) sagt åt mig att "om jag fått mer snopp själv" hade jag inte blivit så upprörd över bilden. GAAAAAAH!
Det där med att kvinnor "har fått för lite kuk" är en så jävla irriterande sak att höra.
Angående bilden blir jag fundersam över anatomin. Visste inte att man kunde lyfta upp själva könet sådär långt från ursprungsområdet
Samma här! Jag fick den också i mitt flöde och kände mest förundran över att det ens var möjligt. Och jag tyckte inte heller att det var kul.Angående bilden blir jag fundersam över anatomin. Visste inte att man kunde lyfta upp själva könet sådär långt från ursprungsområdet
Herregud! Hellre en miljon snoppar i flödet än något sådant! Det som kommer i flödet har nog mindre med kön att göra än med vad man har för facebookbekantskaper. Det var vän till en vän som delat "Alf-snoppen".Jag får aldrig upp sånt i mitt flöde . Troligen trycker folk på anmäl direkt däremot ser jag ibland
IS halshugga människor men det försvinner också tämligen omgående.
Får väl regga en fake id och ange mig som kvinna
Det finns ju inget sexuellt i att amma heller, men såna bilder får man inte visa.Blir inte upprörd. Fascinerad över bilden. Märklig idé. Facebookreglerna tar jag med en nypa salt. Tycker det är bra att sexualisering hålls efter. Denna bild kan jag dock inte se något sexuellt med alls. Blir som att hojta sextrakasserier över bild på en bastu med nakna människor som någon kompis lagt ut.
Skulle någon bli kränkt av den tror ni? Uppsåtet kan ju inte vara annat än skämt. Och på ingens bekostnad. Jo Alf´s kanske. Men han åt ju katter så det kan han ha.
Haha! Jag gillar ditt resonemang här!...Och på ingens bekostnad. Jo Alf´s kanske. Men han åt ju katter så det kan han ha.
Det håller jag med om.Men oavsett sexualisering och hej och hå så ska väl ingen behöva få en närbild av en kuk i sitt fb-flöde? Hur svårt kan det vara?
I socialt umgänge visar man normalt inte könsorganen hursomhelst, den normen ser jag ingen anledning att bryta upp.