Alltså jag blir helt galen. Nu har en (kvinna) sagt åt mig att "om jag fått mer snopp själv" hade jag inte blivit så upprörd över bilden. GAAAAAAH!
Vad är det för märkliga vänner du har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag blir helt galen. Nu har en (kvinna) sagt åt mig att "om jag fått mer snopp själv" hade jag inte blivit så upprörd över bilden. GAAAAAAH!
Gissningsvis är det vänners vänner. Om ens vän gillar en delning som har offentlig status så dyker den ju ibland upp i ens flöde. Och lyckas man själv då inte hålla käften kan man få på pälsen av helt okända människor.Vad är det för märkliga vänner du har?
Gissningsvis är det vänners vänner. Om ens vän gillar en delning som har offentlig status så dyker den ju ibland upp i ens flöde. Och lyckas man själv då inte hålla käften kan man få på pälsen av helt okända människor.
Ja men det vet man ju inte förrän man har sett vännen ha det första gången?Det går ju att dölja personer i sitt flöde, om man har vänner med märklig humor som gillar osmakliga bilder.