Är jag galen om jag

citron

Trådstartare
åker och tittar på en afghanhane(och antagligen då köper) på c:a 8 månader när min andra hund bara är 6 månader....
Jag vill verkligen ha afghanen också och jag vet att det är lite väl nära i ålder(typ minst två år för nära) men är det någon annan som har hund så tätt i ålder här?
Berätta om era erfarenheter,både bra och dåliga.Jag har haft flera hundar samtidigt förut så jag vet hur mycket extrajobb det blir men just nu känns det som att det inte spelar någon roll,jag vill verkligen ha den hunden.....

Sv: Är jag galen om jag

Du har ju bestämt dig redan ! :)

Vet du HUR mycket extra jobb det blir, båda vovvarna är ju påväg in i ett utav de svårare stadierna...

Jag skulle ALDRIG palla med två hanar ( ? ) som är på väg in i könsmognaden... Men det är ju jag ;)

/ M som haft flera hundar, men med STOR ålderskillnad.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 749
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 188
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: Hellhound
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
8 916
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar