Är jag dum i huvudet??

H

Hejgratäng

ååh! Igår gjorde jag en spray mail, och nu när jag ska logga in hitar jag inte min inbox! alltså där jag har mina mail!!
Från början är det ju som vanligt, en startsida för spray och så kan man logga in på sidan. Jag loggar in på min mail och kommer sedan ingetstans. vars fan är det ????
kanske svårt att förstå.. men iallafall :P
 
Sv: Är jag dum i huvudet??

men helvete, är så förbannad! Hur fan kan man göra en sida där det inte ens går att hitta till sin email!!! AAH! jag har letat i 20 minuter nu! :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Sv: Är jag dum i huvudet??

Var hamnar du när du loggar in då? Ibland (oftast :crazy: ) kommer det upp en stor reklambild precis när man loggat in, då kommer man vidare genom att klicka 'Gå till min inbox' (eller något liknande) uppe i högra hörnet.
 
Sv: Är jag dum i huvudet??

jag reggade mig där nu också, för att testa, men jag kommer inte heller nånstans. blir liksom aldrig inloggad på spray mail, så de har säkert något slags fel där skulle jag tro.
 
Sv: Är jag dum i huvudet??

Det kan ju hända att Spray håller på och grejar med något så att det tillfälligt inte fungerar. Jag har själv Spray och det funkar bra för det mesta.

Jag skriver bara upp hur jag går till inboxen så får du se om det hjälper eller om det var något annat som var fel:

* http://mail.spray.se

* Användarnamn och lösen i rutorna

* Sedan kommer det oftast en irriterande reklamgrej som man måste klicka förbir längst upp "Gå till min inbox"

* Därefter borde du komma in till en sida där det står Min E-post överst på den vänstra menyn och direkt under står det Inbox.
Även till höger om den menyn så står det: "Nya meddelanden" som man kan klicka på om man har nya meddelanden.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 394
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 005
Senast: Freazer
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 573
Senast: Voeux
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 002
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp