Är inte detta en bukare?

Wingates

Trådstartare
Såg på Hasselhoff programmet, då min hundsmoster var med i tävlingen Sveriges Lassie (och vann WOHO!) och började fundera: Är inte det är en gammal bukare med? Med afghanen?
http://www.tv3.se/hasselhoff
Klippet ligger sist i programmet.

Sv: Är inte detta en bukare?

Grattis till vinsten! :)
Och visst är det en bukehund/bukare! Undrar om hon fortfarande hänger här?

Grattis till vinsten! :)
Och visst är det en bukehund/bukare! Undrar om hon fortfarande hänger här?

Det är inte jag som vann alltså. Insåg att det står lite luddigt (så går det när man är trött) det är min hunds kullsyster som vann! Men vi är malliga ändå :D

yey, då är jag inte helt förvirrad. Galathea, hette nicket så? *funderar*

Äh, klart du ska vara mallig ändå. Det är ju inte alla som är syskon med en vinnare :D

Äh, klart du ska vara mallig ändå. Det är ju inte alla som är syskon med en vinnare :D

Jag är för fan dum i huvudet idag :banghead: xD Det är Plexus MAMMAS syster.:)
Så. Jag kan inte svenska längre verkar det som. Blir det fel igen, så ger jag upp!:meh:

Haha, det är inte lätt att formulera sig så att även trögisar som jag fattar ;) :D

Jag pratade med henne (eller ja, via facebook) då hon är en av mina hundträningsbekanta.
Och det som squarepants skriver stämmer till punkt och pricka, dock har hon själv inte varit inne på flera år och har således inget konto kvar :)

Men jag känner igen vinnaren, visst tävlar även hon i Rallylydnad?

Jag pratade med henne (eller ja, via facebook) då hon är en av mina hundträningsbekanta.
Och det som squarepants skriver stämmer till punkt och pricka, dock har hon själv inte varit inne på flera år och har således inget konto kvar :)

Men jag känner igen vinnaren, visst tävlar även hon i Rallylydnad?

Det gör hon ja - men hon tävlar (som jag förstått det) framförallt heelwork to music vad jag vet (och hon vann SM förra året, tävlat både EM &VM) plus är med i både HtM och freestyle landslaget (eller var). Försöker hålla lite koll på Plexus släktingar så ;)

:) Grattis , eller nåt :D

men BC'n på slutet då ....tyckte synd om den , var så rädd ju :(

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 849
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 998
Senast: MML
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 914
Senast: valpköpare
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka