Igår var jag med mina barn på Heron City (stort familjecenter med diverse aktiviteter för alla och en massa restauranger). Iaf, bredvid "små"matställena så finns det karuseller för dom minsta (såna där 10:-) där man även kan sitta och äta medans barnen roar sig. När vi kom dit så satt det barn i en helikopter. Mamman kom förbi så jag frågade om hennes barn skulle åka. Nej, det skulle dom inte. Sa att då får du gärna flytta på dom eftersom mina barn ville det. Då kommer en annan mamma fram och dom börjar prata med varann på sitt språk, lyfter ur sina barn och säger till mig att: okej, det får gå för denna gången men det är bara för att du ska betala, men som sagt bara för denna gång!
Hur hade ni reagerat om det var era barn som satt i utan att åka el om det var era barn som skulle betala och åka karusell?
Kan ju bara tillägga att dom använder dessa karuseller som barnpassning medans dom äter.
Hur hade ni reagerat om det var era barn som satt i utan att åka el om det var era barn som skulle betala och åka karusell?
Kan ju bara tillägga att dom använder dessa karuseller som barnpassning medans dom äter.