Är det värt att göra ett gravtest? lite hjälp tack

O

Ohmywhy

Nu måste ni vara ganska less på dessa "tänk om jag är gravid frågor" men här kommer en till.

Skulle ha mens förra veckan, har alltid haft regelbunden mens och alltid ganska riklig dag 3-5. De har varit som en klocka innan. Mkt riktigt så kom den så jag tänkte inte mkt mer på det. Men det kom bara ytterst lite, mest brunt (äckelvarning på mina detajer nu men..) I vilket fall som kom den inte riktigt igång utan höll sig till att vara så lite att bara trosskydd behövdes två dagar, på natten behövdes ingenting.

Har senaste fyra dagarna haft molande värk på vänster sida ungefär där man får mensvärk, samt ont i ryggslutet. Har visserligen hänt endel just senaste dagarna men lipar som en liten idiot för de mesta. Samt att jag extrem fryser hela tiden (vet inte om det är ett tecken men jag tar med ALLT nu)

Tjaa.. är det ens ngn idè att ta testet? Fick ju ändå en liten blödning där just på rätt dag osv. Känns som att det säkert är inbillning och känner inte för att åka till ett apotek om det inte är ngn chans/risk vad man nu vill kallla det ;)

Sv: Är det värt att göra ett gravtest? lite hjälp tack

Mm.. kanske jag borde. Samtidigt känns det väldigt långsökt, har använt skydd (nouva ring) plus den där blödningen så de är säkert ngt annat.

Samtidigt har jag att brås på i familjen.. minst sagt.. Är själv ett spiralbarn :D

Köper väl ett test då :p

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu är jag lite pirrig i magen... Jag och min sambo vill gärna ha barn och har tänkt oss en knodd som nästa år, vi har dock inte börjat...
2
Svar
26
· Visningar
4 340
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 496
Senast: Kaos
·
Gravid - 1år Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Svar
11
· Visningar
7 237
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag behöver så många råd jag bara kan få i det här läget. Det är närmligen så att jag kanske är gravid. Jag slutade med p-piller...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 441
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare