Är det sant att dem inte fäller.

Sv: Är det sant att dem inte fäller.

Jack Russel? Är det sant att dem inte fälleR? elle rhar jag drömt de?

// HALli

Det har du nog drömt... :rofl:

Min mamma har en JR och han fäller värre än min schäfer!!

När min schäfer fäller blir det stora bollar som man lätt kan ta bort, men mammas JR har små vita hår som fastnar på ALLA kläder och är svåra att få bort....:(

Garanterat drömt! En massa hår överallt, men det blev bättre efter att vi hade ryckt henne men ändå är alla mina kläder fulla med hundhår! :D

Du har definitivt drömt. Mina föräldrars JR fäller något kopiöst. Det blir hår överallt!

De faller minsann!
Vi hade vita har i allt ett ar efter att vi tog bort varan. Han hade iaf gott om tid att gno in dem ocksa (11 ar) men jag kan garantera att de tappar en hel del har under en livstid..

Dom fäller. Om du har en svart tröja på dig och håller i en jack russel så har du en vit tröja sen

min fäller någe fruktansvärt!

som någon sa min stora lurvboll är bra mycke bättre än jack russeln... henens hår krokar fasto ch är förbannat svåra att få bort!

Oh jo!
De fäller.. Och så fastnar hårstråna i fötterna. :angel::D

Gosh de fäller värre än värst:D Konstant tycker jag, får massa äckliga hår på hela sig:p

oj vad har nu träffat på för jk?

Min vovve fällde inte mer än någon annan hund, bara i början när vi precis fått hem honom. Men efter ca 3-4 vec hemma hos oss så var det som med vilken hund som helst..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 077
Senast: Niyama
·
  • Omröstning Omröstning
Hundhälsa Sedan mellandagarna har jag märkt en markant skillnad i mängden hundhår på golven igen. Sommarpälsfällningen var absurd, jag fick...
Svar
19
· Visningar
3 188
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024